Monday, March 15, 2010

RUANGAN STAILO ,KOSMO 15/3/10

                                                                        

                                                          
                                                                                    
       

                                                                                                                                                     

  Tersebutlah kisah....suatu cerita.......pada jam 5.30petang..saya 
terima panggilan  dari hp saya from 03922170xx..Dengar
suara seorang perempuan..kak, leh tak nk temuramah akak...
    i pun surprise lakan..saya ni dari KOSMO nk crita tentang manik
  dan langkah-langkah menjahit manik.".boleh kak?" i pun katalah
eh boleh dik... Saya ada tgk fp akakni.Esok boleh tak kak...
 I pun terus setujula....Wah macam tak percaya...alhamdulillah 
rezeki dari allah la...Syukur sangat .Si Aqmar pun dtg dgn
  photoghraper abang Zaini.AQMAR datang siap bawa kain nk 
       menempah baju dengan saya.Anak saya pun sibuk promo manik 
   mama dia..tu yg Abang zaini suruh ESYIA pakai baju merahnya

      Apa-apa pun syabas untuk kosmo moga maju, laris n paparkan
 berita terkini lagi sensasi dan juga dapat menambahkan ilmu 
 kepada setiap pembacanya.